maandag 29 oktober 2012

Glisten Me Empress

Ik bezit nu al een paar weken mijn aller eerste highlighter! En blij dat ik ermee ben! Het geeft een mooie subtiele glans aan de plekken waar je hem aan brengt, echt geweldig!



De vloeibare highlighter die ik heb besteld is van Sleek, een merk wat vooral bekend is om zijn prachtige oogschaduw palettes. Maar ook de highlighters (verkrijgbaar in 2 kleuren) zijn erg bekend!


Ik heb gekozen voor de Glisten Me Highlighter in de kleur Empress. Een goude kleur. Je hoeft er maar een klein beetje van aan te brengen en goed te blenden met je vinger toppen of een kwastje.


Op de foto zie je het niet héél erg goed, maar je ziet toch een klein beetje glans op mijn wang. Deze highlighter gebruik ik persoonlijk elke dag, maar je kan het natuurlijk ook gebruiken voor de feestdagen of een ander special event.

De Glisten Me highlighters van Sleek zijn verkrijgbaar in 2 tinten op Boozyshop.nl voor €8,49

Gebruik jij zelf ook highlighter?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten